Hanımlar herkese hayırlı haftalar diliyorum.2 tane tesettür abiyemi Sma lı bebeğimiz Ahmet Alp için bağışladım.İnstagramdan ahmetalpdestek sayfasına bakarak görebilirsiniz.(biraz aşağıda kaldı post)Sizde bağış yapabilir ya da oradan alışveriş yapabilirsiniz.Ramazan öncesi hayır işlemek ve ihtiyaçlarını karşılamak isteyen varsa buyursun🤲🏻Abiyelerden birini nişanımda diğerini kuzenimin düğününde giydim.Tertemiz yepyeni🤍