Cccc Merhaba benim bebeğim 4ay 10gunluk önce emmeye normal başlıyoruz sonra bir anda ayaklar ileri geri oynamaya başlıyor ikiniyor sonra da ememeyip ağlıyor sizce neden
Ozbek42 Cccc karnını yumuşatın önce masaj yapın cıkan cıksın gazların sakinken de emzirin.. emme pozisyonu dogru ise az hava yutar sıkıştırmaz karnını. Emerken ses cıkartıyormu?
Ozbek42 Cccc emzirme pozisyonu yanlış tam kavrayamadıgı için ses cıkıyor hava yutuyor yani.. benim de göğüs ucum küçük hep ses cıkarır biraz emsin ağlayınca yuttugu gazı cıkarıp tekrar emzirin ben öyle yapıyorum
busraozturkicenn Nilllican geceleri sık sık uyanıyor bi de benimki bazen uyandığında sakinleşiyor bazen sadece memede sakinleşiyor bu da mı diş acaba
busraozturkicenn Cccc tam olarak benimkide böyle neden olduğunu bilmiyorum 3.aydan beri var sütümüz mü az geliyorda ona sinirleniyorlar acabq bazen buna yoruyorum