Çok geçmiş olsun. Doktor görmeden bilemeyiz bunu maalesef ama benim fikrim keremden kaynaklı gibi duruyor yağlanmış etrafi sivilcelenmis gibi kabarmış ayrıca benim de bebeğimle farkettigim dis çıkarmadan önce minik kizarikliklari oluyor ağız çevresinde sonra geçiyor ben pamuğu suyla yikayip biraz da gulsuyuyla siliyorum bi iki güne geçiyor hep hiç krem kullanmadık. İlk baslarda bebek yağı kullandığınızda boyun ve çene kısımlar çok kabarmisti doktorumuz Hindistan cevizi yağı önerdi onu kullanıyoruz çok şükür kalmadı biseyi bir de emzirirken tatlı paket gıda çikolata çok tükenince de kabarcıklar oluyor