Aslanmamy neden saģlikli olmasin ki?Çokta saģliklibirsey.Araliklo oruç diyetdeģil,beslenme duzeni arkadasim.aralikli oruçla vucudundayi sıvı toplanmiş yaģlar kaslar gider buna emin ol.Eger kilon varsa ,emin ol gidecektir.Az ye çok yaşa boşuna deyilmemis canim.Benden sana bi kardes yada bi abla tavsiyesi.Eyer zayiflamak istiyorsan,kesinlikle ekmeği kes,tatliyi azalt,paketli gidalardan abur cuburdan kara çaydan uzak dur.yesil çay tuket.zayiflaticiçaylar tuketme.ekmeksiz ye.asitli gazli içeceklerden kaç.
1 aydir yaptim.sonuç guzel!!! 18 gunde 6 kilo,20 gun tamaminda 7 kilo,ve artik 1 ay bugun tamam 9-10 kilo verdim yaklaşık.henuz tartilmadim.ama tahmin ediyorim.belkide daha çok zayifladim.fast fud yemedim.ekmek uemedim.pasta yemedim.tatlilar çikolatalar yedim.ama 1 tane 2 tane.
Ben bu diyeti 16:8olarak deģil.20:4 yaptim.en sagliklosi 16:8 yontemi.ilk gun16:8başladim.2ci gun 18:6 gitdim.5 gununden sonra 20:4 gitdim.ilk zamanlar zordi.ama artik vucudum alisti.ve sanirsamçok kilo vermeminde sebebi bu.ama bunu doktorlar pek tavsiye etmezler.hastaliklara yol aça bilir 20:4.16:8,18:6 çok guzel.boyle yap.başaracaksin.ilk hafta 3600 qram vermistim.gunde 2-3 litre su tuketdim.kendimi cok iyi hiss ediyorum.doģumdan sonra ilkdefadir 57 58e indim😥😥😥😢😢😢o kadar ozledimki.keske akilli olrusagdim oncedenbjnu yaparak zayiflasaydim diyorum kendime.
Ben doģumdan 9 ay içerisinde 25 kilo zayifladim 16: 8 yaparak.ve 8 ay içerisinde kilomi korudum bu yontemle.yani 63 kiloydum.doģum kilolarinin hepsini verememiştim.5 kilo fazlamkalmisdi.ama kendkmi oyle de mutlu hiss ederdim.tam 8 ay 63 kilo kaldim .bi baktomki hamileyim.hamilelik içinde kilo aldim neredeyse 500 qram.düşük yaptim.doģum kontrol hapi içtim 21 gun.saģolsun 5 kilo ustune aldim.toplam 5500qrM.68.500 qram çok berbatdi benimiçin.yeniden If diyetine basladim iyikide zayifladim.
Zayiflamak istiyorsan zeki ol, azimli ol, iradeli ol.Mutlaka ol.Kaçamaklar çok oldu.Oluyor Ama asla vaz geçme.En az 1 ay yap.etkisini mutlaka goreceksin.Seni motive etmek icin uzun uzun yazdim hiç kusura bakma.insallah faydasini gorursun