Yanı bu olan hem normal hem de bazen korkutmak gibi olmasın da bilgi amaclı söylüyorum, yanında sakin konusun, uyanınca aa uyandı deyip hemen hoplatip ziplatmayin, yanı gün içinde yasadiklari da etkili olabiliyor. Ben yaşadım çünkü ordan biliyorumm sağolsun eşimin tarafı bağıra bağıra çocuğumla oynuyorlardı, çocuk daha uyanmadan saçma sapan hareketler yapıyorlardı. Ben uyardım ve uyurken dualar okudum sonra baya düzeldi