AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Biz doğduğundan beri uni baby kullanıyorduk. Son bir kaç yıkamam da farkettim ki banyodan sonra kafasını çok kaşıyor. Şampuanını değistirmek istiyorum. Göz yakmayan bir şampuan önerir misiniz? Nivea kullanan var mı acaba? Onu almayı düşünüyorum..
Nida_nur4448 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mustela kullanıyorum çünkü kafa derisi çok hassas bebeğimin Dalin ve üni yaramdi 😊😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Nida_nur4448 Dalin zaten istemiyorum. Çok rahatsız ediyor kokusu beni bile. Yani güzel kokuyor ama sanki yiyormuşum gini ağzıma burnuma doluyor. 😂
Kagansmother Dalin konak yapiyor asla geçmedi kullanirken değiştirdim uni baby aldim bi anda gecti mustela en iyisi tabi ama biraz fiyatlı gerek gormedim o yuzden
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kagansmother Uni baby yaramadı bize uzun zaman sonra böyle bir sorun yaşadık. 😏
Fulyaalinmina AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mesela bize yaramadı hiç. Mustela ile konak doluydu kafası. Dalin kullanıyorum şuan konakları geçti diyemem ama en azından aynı işi gördü
Nida_nur4448 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ozman mustelayi öneririm tatlım çok memnun kalacaksın😊🙏emin ol
Gmmete Mustela Konak önleyici kullanıyoruz doğduğundan beri bi ara baby me yenidoğan kullandık fakat Konak oluştu kafasında hemen mustelaya geri döndük
drn5410 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi doğal olduğu için naturalive bebek şampuanı kullanıyorum doğdu beri 8 aylık daha bitmedi bile
ikizlerinannesi2985 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben de unibaby yenidoğan kullanıyordum. İki bebeğimi de konak yaptı. Mustelaya geçtim. Çook memnunum. Tavsiye ederim
Cheddar AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yok hayır bebekler için olanı göz yakmıyor. Şuan unibaby kullanıyorum
Vanilya AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ben mustela kullanıyorum canım. Tavsiye ederim çok iyi. 6 ay gidiyor. Artıyor hatta. Artanı ben kullanıyorum. 6 ayda yeniliyorum
MelikeKrnz Vanilya bebeğinizi ne sıklıkta yıkıyorsunuz acaba 6 ay gidiyor benim 1 l uni bayb 2,5 ayda bitmek üzere