Mide bulantılarım yüzünden Gastroenteroloji bölümune geldim . Doktor kan ve gaita testi istedi. Ultrason çekilmiştim bişi çıkmadı. Doktor ailende bağırsak ya da mide kanseri olan var mı diye sordu. Aklım çıktı niye öyle dedi biseyden mi suphelendi yoksa