Nisanil Herkese merhaba, doğumdan sonra 40. Günde doktor muayenene çağırmıştı fakat ben salgından dolayı gitmek istemedim ve ayrıca bebeğime tek başına baktığım için. Herhangi bi fiziksel sorun hissetmiyorum fakat içime kuşku düştü? Sizce ne yapılmalı?
Sisli Nisanil salgından dolayı bende gitmedim 40 çıkınca gel dedi ama öyle kaldı çok şükür bir sıkıntımda yok
percem Nisanil bencede gitmelisiniz arkadaşın dediği gibi hem smear testi yapıyorlar hemde rahmin toparlanma durumuna bakıyorlar