Annelerim başlıktada sorduğum gibi kullanıp etkisini gören var mı? 15 yıldır saç egzamam var sayısız doktora gittim geçmiyo. Saçıma doktorun karışım yaptığı iğrenç kokulu yılan yağını bile sürdüm geçmiyo bu zıkkım. Piskolojim bozuldu kaşınıyo kaşıdıkça pul pul kepek dökülüyo. Koktuklarım koyu renk ve her uzandığımda koltukda onları gördükçe ağlayasım geliyo artık. Bu şampuanın yorumlarını okudum memnun kalınmış. Sizlerden kullanan oldu mu?