Klbaz şimdi ben size 1 bardak dolusu ek gida verin desem belki az gelecek belki çok gelecek bunu siz deneyimleyerek anlayabilirsiniz. Benim bebenin 11 aylık 1 ay öncesine kadar her öğünde dolu dolu bi kase bizim yendiğimiz yemeklerden yerdi. Ama şimdi o kadar yemez oldu. Yemeyince zorlamıyorum bende