Oyyy benn nerelere gideemmm. Oy ben kafamai nerelere vuramm 6 gündür resmen sinir krizi kivaminda geçiyor saatler. Oglum 8 aylik olcak 5 gun sonra ilk dişi patlayacak huzursuz bir bebe doğduğundan beri su siralar nirvanadayız ustune grip oldu yetmezmis gibi uygulamaya girdim ne görüm 28 günlük bir atak haftasina girmişiz 🤦♀️🤦♀️ istahi yok oturduğu yerde sanırsın dövmüşler gibi cigligi basip ağlıyor kafayi yicem bide bunlarin arasinda birseylere tutunup ayaga kalkmayi ogrendi ve tum gun oyle durmak istiyor. 💆♀️💆♀️ Nolurr ablalar bacilarr gececek deyinn 🤤