Yesimkvrk
ikisindede yaptırdım ve bence çok önemli🙏🏼 Birinde gebelik şekeri vardı ve yaptırmasaydım haberim olmayacaktı, daha sıkı kontrollerden geçiyordum ve doğum şekli ona göre seçildi. Ebem anlatmıştı geçen sene biri yaptırmamış ve gebelik şekeri varmış anlamamış. Kontrollere de pek gitmediği için gelişimi nasıl bilememiş ve bebek 6kg olmuş ve maalesef ölü doğmuş.