Kızım 7 aylık normalde ufak tefek kafa çarpmalarında ağlıyor gelişimi çok iyi çok erken emeklemeye başladı baba meme çok şükür hepsi var. Bugun ilk defa salak gibi koltugun üstünde emekleme pozisyonunda bıraktım bakıyordum ona dolanıyordum. Dalgınlıkla toz bezi almaya gittim koşa koşa bir döndüm kız yerde sırt üstü bana bakıyor. Koltuk yastıklarını indirmiştim ama koltugun tam altında değildi yastık. Yastıga geldiyse başı büyük bir mucize demektir. Ama ben geldiğimde yastık başının altında değil başının yanındaydı. Aldım kucagıma gayet keyifli. Başı kızarık falanda değik. Böyle bşy nasıl olabilir şaşırdım elim ayağım titredi. Fikri olan var mı