Güne daha güzel başlayamazdım belki birileri okur ve benim gibi yapar diye yazıyorum. Kızıma öyle 2 günde bir yarım saat temizlik yaparken açardım tv ama işte kafamda deli gibi evhamlar yatmaya başladı. Kızım Sezen 14 aylık tamda en güzel gelişim aylarında adını bilir seslenince bakar oyunlar oynar. Gayet sosyal bi çocuk. Ama burda dün okuduğum post içimi acıttı. Tamam dedim eşime kalk bunu kaldıralım çünkü bana yük oldu. Anında kaldırdık tv yi. Okadar mutluyum ki. E zaten açtığımız mı vardı dedi eşim en son nezaman dizi, film izleyebildik? E ozaman neden halen salonda? Ooooohhh be ♥️