Kubrakayraa benim bebeğim de 7 ay 23 günlük doktorumuzun tavsiyeleriyle hep ilerliyorum ben. Günde 2 öğün yedir dedi. Hep iki öğün gidiyoruz. Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği şeklinde. Canı isterse yediriyorum. İstemezse asla zorlamıyorum. Mesela bu sabah bir yumurta sarısının yarısını peynir altı suyuyla açtım öyle yedirdim. Aslında tamamını yese iyi ama yavaş yavaş alışacak. Ağzını açmayıp huzursuzlanırsa ne yapayım. Zorla yedirme diye bir şey söz konusu olamaz. Aç olsa zaten yer. Ayrıca anne sütü onun ana öğünü, diğerleri adı üstünde ek gıda. Zamanla alışacak yani. Yemek yemeyen insan olmadığına göre o da yiyecek.