KahramanAnne 3 aylıkken benıkıde reflu yatagı koltuktadısen kay yapış yere 😂😂😂 baktım bi ıhh sesi uyandı dedım benı görünce guldu. Dr a yazdım aynı sana dedıgını dedı ama ıcım ıcımı yedı bende bılmıodum nasıl dustugunu sonra bi iki gun sonra şüpheyle olmaz dedım bt cektıler bısı yok ama doktoru cok kızdı bunlar yoksa nıe cektırdın dıe 4000. Akcıger fılmı cektırmış oldun dedi okadar radyasyon aldı dedı cok pişman oldum. Dr dedıkı benım cocuk asvalta yaıstı kafa ustu ben cektırtmedım de sen nıe benı dınlemedın dedı ben o sorumluluğu almıstımdedı cok sınırlendı 😂 bendeki yüzsüzlük ama benımkının babası doktor degılkı dedim adam güldü bidaha bana danısmadan bişi yapma dedi 😂😂😂😂😂 korma ılk 24 saatte bişi olmazsa sıkıntı yok