Merhaba bayanlar bugün kızımın kontrolü vardı kol kıvrımlarında vs geçen hafta kızarıklık farkettim egzama olduğunu tahmin ettim ama kontrolde tekrar sorayım dedim. Kontrole kadar bepantol sensidaily kullandım bugün doktora söyledim bebeklik egzaması geçicidir dedi ikştane merhem yazdı biri kortizonluymuş 10 Gün kullanılacak dedi. Sonuca göre geçmezse alerji olabilir dedi. Merhemin kortizonlu olması beni endişelendiriyor açıkçası kortizonlu olduğunu da eczanede öğrendim. Yoksa doktora sorardım. İsmi dermatop. Kullanan var mı? Yanında madecassol de yazdı. Tecrübesi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.