Hikmet93 Arkadaşlar merhaba oğlum 9 aylık hangi marka mamayı önerirsiniz kullananlar varsa öneri bekliyorum. SMA mamayı hiç almadı ağzına kokusu sanırım itici geldi.
zeyzey77 Her mama her bebekte fayda etmiyor ya da her bebek he mamayı beğenmiyor..deneyerek bulacaksın
Damlacelikk @Hikmet93 Ben doğduğundan beri aptamil kullanıyorum. Benim oglum da 9 ay 6 günlük 3 numarasına geçtik
Damlacelikk Hikmet93 yok hayır öyle bi kötü kokusu olsa içmez bizim ki de bebelac gold öyle kötü kokuyordu ki icmedi bir tek bunu icti