Merhaba arkadaslar bebegim 4 aylik, ek gidaya baslamaya az kaldi. Yogurt makinesi tavsiye edermisiniz? Hangi markayi kullaniyorsunuz?
eger gerekliyse simdi indirimden almak istiyorum, malum zamlar yakindadir.
kiwi ve cookplus (karaca) markalar dikatimi cekti siz ne onerirsiniz? Yada makineye gerek yok eski usul yap mi dersiniz?
Bir de bu makinelerin icinde baya kavanoz oluyo her calistirmada hepsini doldurmak zorundamiyiz? Bebekler 1-2 gun yer heralde mayalanan yogurdu, onca kavanoz cok olur, yapcagimiz kadar kavanoz birakip mayalayabiliyomuyuz ?