Evet hanımlar bu 3. Gebeliğim. 2.ye hamileyken de son aylarda oluyordu ama bunda daha erken başladı ve daha fazla..
- Hafta dayım mide bulantılarum sabahları hala devam ediyor. Kusma la, hapşurmamla hatta kahkahayla gülünce bile olabiliyor
Sizlerde böyle bişey yaşayanınız oldu mu? Olduysa nasıl başa çıktınız?