Selam anneler.bebeğim 3 ay 7 günlük.inek sütü alerjisi ve reflüsü var.40 ı cıktıgı gün bir anda memeyi istememeye ağlamaya basladı. Yüzündede isilik benzeri döküntüler vardı. İsilik diyorum çünkü doktorumuz önceki kontrolde isilik olduğunu söylemişti. Sonrasında kızım emmek istemedi.gece ve uyku halinde emzirdim.doktora götürüğümde kakadan örnek aldı ve inek sütü alerjisi olduğunu söyledi.emerken bir anda kafasını geri atması nedeniyle de reflüsü olduğunu soyledı.bende alerji nedeniyle diyete basladım ve bu zamana kadar süt ve süt ürünleri ayrıca carpraz alerji olabilme ihtimali nedeniyle kırmızı et tüketmedim.ancak ara ara yine bebeğimin emmek istememesi emerken ağlaması oldu ancak bazen günde bir iki öğün oldu.bu hafta 3 aylık kontlrde doktorum bebeğimin diş cıkarma donemıne girdiğini diş köklerinin kabardığını midesinin bulanabileceğini emmek istememesinin hem reflüden hem de diş çıkarma döneminden kaynaklandığını emmek istemezse zorlamamam gerektiğini aksi takdirde bebeği memeden tiksindirebileceğimi söyledi o gün kaka testi yaptıgında da kakada mukus oldugunu soyledı.çilek yediğim için olduğunu da soyledı.ancak bebeğimin 1 - 2 dakıka emip ağlaması üzerine Ve ishalı kusması olması nedeniyle tekrar doktora gittik.tahliller yapıldı bu sefer kakada hem mukus hem de gizli kan cıktı.sonradan yedıklerımı saydıgımda hındı yumurtası,muz, hurma,kuru incir, gün kurusu,kırmızı lahananında alerjık besnler olduğunu öğrendim. Ama hala bır kac gundur bebeğim 2 ,2 bucuk saatte bir 3-4 dakıka emıyor.sonra emmek ıstemıyor.15 20 dakıka ıcınde teklıf ettığımde bazen alıyor 1-2 dakıka daha emıyor bazen hıc almıyor. Alerjık besınler yedım ondan mı boyle yoksa 3 ayda genelde bebeklerde meme reddı oluyor ondan mı anlam veremıyorum. Memeyı gayet ıstahla alıyor ama daha fazlasını ememıuor.bırakınca memeye yaklasıyor bı ıkı kez dılıyle meme ucunu yalayıp gerı kafasını cekıyor.bu kadar uzun uzun yazdım çunku alerjık bebeklerın hepsınde emmede sorun yasanmıyor.benım gıbı olan var mı? Basından gecmıs olan varsa tecrubelerını paylasırlarsa sevınırım. Cunku 2 bucuk ayda 3 kez mastit oldum.hepsınde de antıbıyotık kullandım. Bebeğim emmediği için sağ diyeceksınız ama sureklı sağmaktan da artık goğus uclarım yara oldu. Ayrıca emmemesini boyle olmasını kafama takmaktan hıcbısye adapte olamıyorum. Bebeğim ac mı kaldı? Acaba emmek ıstıyor ancak rahatszılıgından mı ememıuor dıye uzuluyorm