Kızlar evi sıfır aldık ama müteahhit sağolsun kapıları basit malzeme türü olanlardan yaptırmış daha 2 yıl oldu alttan su değdikçe kapılar şişti ve iğrenç bi görüntü oluşmaya başladı alttan. Görseniz gayet güzel dersiniz ama malzemesi kalitesizmiş. Kapılarında şişme olmayanlar rica etsem marka ismi söyler misiniz en azından biraz daha uzun ömürlü bir şey taktıralım wc ve banyoya 🌸