AntiFilozof geçmiş olsun, benim de göğüslerim kötü olmuştu, eşim gümüş kapak almıştı onu kullandıktan sonra daha da kötü oldu bu durumda evde yapılan bişey işe yaramıyor. Cildiyeye gittim gümüş kapak daha da kötü yapmış kesinlikle kullanma dedi ve 3 krem verdi 1 haftada geçti çok şükür. Göğüs uçlarınıza iğne batırmış gibi hissediyorsunuz değil mi, emzirmek eziyet geliyor.Fırsatınız varsa doktora gidin.