Dunyam_12345 Kızlar 2nci gebelikte dikişlerde agrı ya da başka sıkıntı oluyor mu bu arada sezeryan dogum yaptım
Ikrazumra19 Dunyam_12345 21 ay ilr yaptim 2.sezeryanimi eve geldim 1.5 yasindami kizimi kucagima aldim kapida altini ben degistirdim kucagimda yemegini ben yedirdim hersryi ben yaptim korkmayin arkada bi cocuk daha olunca insan hrmen toparlanıyor
0101adana Dunyam_12345 bende merak ediyorum 7. 5 aylık kızım var ve iki aylık hamileyim kısa süreli oldu ancak korkum endişem çok fazla
zeyzey77 Dunyam_12345 İki sezeryan arası 4 sene benim. Hamilelikte sezeryan yerinde hiç ağrım olmadı.