Eytufe Benim oğlumda sürekli emer ama benimde öyle oldu sağ göğsüm. Araştırdım mastit olduğuna karar kıldım, doktora gittim doktor da mastit olduğunu söyledi antibiyotik verdi 3 4 gün sonra iyileşmeye başladı. Mastit insani çok halsiz bırakıyor grip gibi oluyorsun, ateş çıkabiliyor bende yoktu ama. Elin ayağın tutmuyor. Bu belirtiler varsa doktora gidip antibiyotiğe başla. Belirtiler yoksa bi sağ göğsünü masaj falan yap geçerse mastit değildir.