MihrimahRabia Bugün alerji doktoruna gidiyoruz alerji testi yapılacak acıtıyor mu bebeler ağlıyor mu nasıl birşey lütfen görürseniz cevap verin yaptıran anneler
Gizemcellat MihrimahRabia bizde geçen ay yaptırdık kan tahlili yaptılar ve çok zordu birden fazla kan aldıkları için baya zorlandık
alerjikbebek MihrimahRabia Deriprick testi yaptık sadece sivi koluna suruyorlar kan vermedik en neti deri testi
[silindi] MihrimahRabia Bizde deri üstünden test yaptırmıştık kan alınmadı. En net sonucu deri testi veriyor.
Elmadersem MihrimahRabia bizde yaptırdık hem deri hem kan küçük iğne batırıyorlar uclarını önce besinlere değdirp sonra koluna bastırıyorlar benm bebeğim aglamıştı ama anlık acıyla sonra hemen sustu cok korkulacak bişey değil 15 dakika bekliyorsunuz alerjisi varsa o yerler kızarıyor hemşire bakıyor 15 dakika sonra
MihrimahRabia Gizemcellat yaa…. Kan alınırken aşırı ağlıyor benimki de. Tüh peki deri testi yaptılar mı onda nasıldı
Gizemcellat MihrimahRabia 3 veya 4 farklı tüp kan aldılar tabi o an ki kargaşadan yanlış saymadiysam🤷🏼♀️🤦🏼♀️
MihrimahRabia alerjikbebek sıvı damlatmadan önce sıvının derinin içerisine girmesi için minik bi nokta delik atılıyormuş size yapıldı mı
alerjikbebek MihrimahRabia Canım 6 7 bölmeli sıvı var koluna batırıyor ama açımiyor eğer arı sokması gibi olursa alerjisi var çıkıyor kızarık şekilde
Elmadersem MihrimahRabia rica ederim canım kan testi içinde kan alıyorlar zaten ondada bebek illaki ağlıyor
Annis-ogul MihrimahRabia cnm iki turlu var bi kandan bakarlar bide deri üzerinden. Deri ustu olan acıtmaz minik minik sinek dokunuşu gibi oluyor
MihrimahRabia Elmadersem evet mecbur ağlayacak kan alırlarsa ne yapalım hiç kıyamıyorum ya bebek ağlamasına içim gidiyor :)
yigitalininannesi_- Bende bebeğim 2 aylıkken deri testi ve kan testini yaptırdım canı çok yandı keşke yaptirnasaydim ikisinde de bir şey çıkmadı Bence doktora sorup kendiniz diyet yapsanız daha iyi Bebeginiz küçükse tabi
MihrimahRabia yigitalininannesi_- Bebeğim 6 aylık ben zaten diyet yapıyorum kendimce ama neye var neye yok öğrenmek istiyorum bende düzgün bişey yiyemiyorum arada bir belirti gösteriyor bazen ise yok