cydcvk Kubraaa1 arka minder küçük bizimkinin. Kafasını her attığında plastik yere kafasının arkasını çarpıyor. Minderi geniş olandan alın. Diğer yerleri hep aynı pahalıya gerek yok. Birde ayakları geniş açılı olsun kıpır kıpır durmuyolar devrilmesin
ElifMT Kubraaa1 Bn ya ikeadan alacaktım yada bimdekini sonra okadar para vermek istemedim bimden aldım daha 4 aylığız ama şimdedn aldım içine de minderini alcam e bebek den bimdkwi sağlam geldi bana hatta 9 unda geliyor sizde bakablrsin iz 69 tl fiyatı kılıfı da e bebek de 25 TL
Kubraaa1 Purple13 evet etkinlik için falan da önemli bence ama 500 1000 falan bana çok geliyor açıkçası iş görsün yeterli ☺️
ikizlerinannesi2985 Kubraaa1 benim görümcemin kızı 11 aylık, asla kullanmıyor sandalyesini. Her bebek farklı. 6 yaşına kadar demişsiniz ama 5 yaşındaki çocuğa da mama sandalyesinde oturtamazsınız, oturtmayın da zaten
Simsiminannesii Kubraaa1 ikeanin mama sandalyesini kullanıyorum ben hem pratik ayakları cikiyo biyere giderken götürüyorum rahat ediyorum temizlenmesi kolay 1 buçuk senedir kullanıyorum çok kaliteli cıktı bence çok pahalı biseye gerek yok
Hotic Kubraaa1 ikeadan almadığım için kalitesine bişey diyemicem ama ordan ne aldıysam kaliteli oluyor. Bir de yemek yeyip kalkacak yani cok abartmamak lazım ki bakalım senin bebeğin duracak mı durmayacak mı o bile muamma 😂
annesinin_kizi Kubraaa1 canım çok gerekli bir şey ben almadım bir tanıdığımız kullandığını verdi ama o vermese kesin alırdım Bu sıralarda kızım yaramazlık yapıyor içinde durmak istemiyor ayağa kalkıyor onun için oturtturmuyorum kucağımda yediriyorum ama bu bir dönem olduğu için sonra tekrar kullanırım
Kubraaa1 annesinin_kizi doğrusun canım kesinlikle olması gerekenlerden ama makul fiyatlı olanda iş görür kapitalizmin oyunlarına gelmeyelim 😂😂
Baloglumdoruk Kubraaa1 ben 80 liraya almıştım gayet güzel iş görüyor böyle şeylere çok para verilmemesi gerektiğini düşünüyorum sonuçta belli bir süre için kullanılacak
Kubraaa1 zeytinbacilar evet evet bende onu gördüm hatta eşime de attım yorumları da çok iyi aslında sadece renkleri biraz kafama takıldı sade beyaz olsaydı bide acaba dedim masa sandalyeye dönüşmesi avantaj mı yoksa risk mi kararsız kaldım
Kubraaa1 Tatliheyecan durum olsa bile eğer çok da önemli değilse boş yere israf etmeye gerek yok diye düşündüm o yüzden post açtım tecrübeli annelerden fikir almak çok iyi oluyor
Kubraaa1 Mylittlesailor çok çok haklısınız burdaki en faydalı yorumlardan birisi bu bence yani bakış açısı olarak yine de kimseye karışmak istemem de