alchn 13 aylıkken cnm erken oldu baya ama ekgıda çok yiyordu emmek desen emzik niyetli kullanıyordu asiri em çek yapıyordu gece desen saat başı kalkıyordu önce geceyi bırakmaya çalıştım bıraktım ama tek başına olmadı gündüz her aklına geldiğinde zaten kahvaltı yaptık diyelim aklinada gelse oyaladim işte aklına geldiğinde meyve verdim.eline sebze ne varsa öylece 3 günde bitti şimdi gece maksimum 1 kere kalkiyor