Bhrasya Sevgili anneler ❤ bebegimin cildi kupkuru gunde 4 defa bebe yagi surdugum halde kumkuru pul pul memnun kaldiginiz vucut nemlendirici onerileriniz varmidir?
Dk16 Bhrasya bebe yağı kullanmayın çünkü yağ direkt gözenekleri tıkıyor ve başka türlü cilt sorunlarını tetikleyebilir isilik gibi... Bebek losyonu kullanın bence daha iyi Nivea güzel bence deneyin derim 👋🏼🌸
Miniginannesi Bhrasya bebek yagi kullanma canim zeytinyagi iyi geliyosa bebegine onu kullan yada linola kullan 3 doktora gittim 3 de bunu tavsiye etti
Bhrasya Miniginannesi zeytinyagi denemedim denicem bugun ..doktorumuz cosmed atopik ciltler icin olani önerdi aslinda ama fiyat cok pahali aslinda genel olarak hepsi pahali😀
Miniginannesi Bhrasya atopik dermatit teshisi konuldu benim ogluma cildi cok kuru linola nemlendirici iyi geldi evet 100 tl nemlendiricisi ama olsun ne yapalim iyi olsunlarda 😊
Aybk Bhrasya mustela nın nemlendirici si kullanıyorum, aynı zamanda kantaron yagı da kullanıyorum nemlendirme için