Asyadurununannesi bnm bebeğimde çok terliyor kundak yapıyorum ama üzerine kalın battaniye ötmüyorum ev sıcak zaten ve bnde gece uyurken çok terleyen bı insanım o da bnm gibi diye kalın ötmüyorum ince örtü var onu örtüyorum ama yinede sucuk gibi oluyor ve emerken de öyle bebektir ne yapsanız terler usutmeyin terliyken yetr bnce zararı yoktur normal bir durumdur