Maviprens kesinlikle atak dönemleri sen biberon vermemeye calis alismasin bari,üç saate bir uyut emzir en iyisi bizimki 3_4 ay arası 300 Gr almıştı sadece,4_5 arası hem atak donemi hem besin reddi yaşadık ama daha fazla kilo almış bu ay,uyurken emince uzun emdi sanırım 😅