Pares sadece kilo olsa yine iyi aynı posttan o kadar fazla aciyorlarki . Anlam veremiyorum bakıyorum orda yorum atmış ayni konu gitmis yeni post açmış. Bazen insanlar işsiz gerçekten.
Birde doğru yada yanlış olduğunu bile ,bile soran cok .
Malesef insanları anlamak güç. Kimse üstüne alınmayacak sen sinirlendiğinde kalicaksn bosver . Umursama