Huzeyfemin_tarikmuaz Sad3ce anne sütü erkek bebek kızlar doğmadan karın çevresi küçük dediler ondan soruyorum
Huzeyfemin_tarikmuaz biregesevdasi doğmadan deidler ki karın çevresi küçük kilı almıyo 37 haftalıktan almak istediker ben 39a kadar sabrettim çok az kilo aldı çok çok az yine gelişmemiş dediler ondan sordum almıyordu yani bu sorundan dolayı
Japonprenses Gayet iyi kilosu o karin çevresi küçük die çoğu insana söylüyorlar yaa bana da soylediler 3 hafta gerideydi diger organlarina göre
Huzeyfemin_tarikmuaz Japonprenses 37 deyken almak istediler 32 haftalık gibiyim her şeyi öyle demişlerdi ben 39 da doğum yaptım sancımla
Japonprenses Huzeyfemin_tarikmuaz Benim 38 de suyum geldi dogum yaptim bebegim 34 hafta uyumlu doğdu dediler 🤷♀️
Meryem88 Huzeyfemin_tarikmuaz benim oğlum 2560 kıızm 2850 doğdu çok şükür sütüm iyi geldi güzel toparlandılar. Senin bebeğinin doğum kilosu da kötü değil. Ayrıca güzelde kilo almış. Sıkma canını sıkma maşallahı var canım
babyackgz Huzeyfemin_tarikmuaz 3 kilo doğdu 2 aylık 4.600 meme+mama gidiyoruz bir de 🤦🏼♀️ sizinki gayet iyi maşallah