Bu sabah gelinimizin vefat haberiyle uyandım.Korona yüzünden bi can daha kaybettik.Bi evlat öksüz kaldı.Annesini sadece fotoğraflarından tanıcak belkide.Yapmayın ya yapmayın bebek görmeymiş yok kaynanamın tarafı gelmek istiyor kabul etmezsem surat asıcak, assın istediği kadar.Çok bunaldım arkadaşıma gidicem, hepimiz çok bunaldık.Sonunda ölümün var olduğu bilse kızcağız annesine gidermiydi.Evladını öksüz bırakacağını bilse.Öyle çok üzüldüm ki gençti, hastalığı yoktu.İnsan başına gelmez sanıyor.Ama ölüm o kadar yakın ki rabbim günahlarını affetsin yerinde dinlendirsin.Bu üzüntümü sizlerle paylaşmak istedim. Allah hastanede evinde şifa bekleyenlere şafi ismiyle şifa versin