Mliya [bilinmeyen] canim ilk kizimda boyunda pisik olmustu sudocrem pudra o bu su herseyi denedim gecmedi artik sulanmaya baslamisti terliordu siskolugundan pisige dondu bide adetli biri 40 li cocugu gorduyse dediler napsam gecmesi mahvolmustu cocugum. Sonra disarda bir teyse boncuj tak boynuna hava alsin ter bezleri duzelir demisti bide onu deneyip mavi dizili kolye taktik 3 gun snra gecmisti .
Nesli Ne yaptıysam geçmedi hematan kullanıyorm 3 gündür Of'a sulandırıyor napıcam ben ya boynuna dokundurmuyor artık iyce kızardı silerken kanıyor bişey olcak diyen korkuyorum 😔😔
bprensimmm Nesli hergun dus aldır yakasi acik giydir hakiki zeytin yagi sur canım cok iyi gelir bnim bebgiminde olmustu zeytin yagi bire bir sirti olmusti cok kotu sürdüm 5 6 saat snra gecti
Nesli bprensimmm evet sürekli yıkıcam boynunu bide öyle deneyim suyun altında yoksa kremle filan geçmicek gbi 😔 hiç dokundurtmuyor artık boynuna ya zor sürüyorum zaten kremi filan
ErtugrulAnnesii Aynısını yaşıyorum şuan çene altı boynu kıpkırmızı sanki yanmış gbi. Kortizonlu krem kullanmadan geçmeyecek büyük ihtimalle dr da öyle dedi zaten. 😞 şifa versin Allah bebişlerimize
Hafsa Nesli pudra kullanmayın kesinlikle..Bebeklerin burnuna kaçarak solunum yolu enfeksiyonuna yol açıyor.. benim oglumdada pişik var pudra kullandım çocuğumun surekli genzi tikaniyordu doktora gittik direk pudra kullaniyor musun dedi ve biraktik pudrayi
Nesli Boncuk taktım boynuna bugün bikaç kişi daha dedi eskilerde kilolu bebişlere boncuk takarlarmış boynuna pişik olmasın diye. İyce yıkadım boynunu pudra döktüm aonra da boncuğu taktım 2 defa çıkarıp yıkayıp pudra döktüm sanki biraz hafifledi gibi ıslaklık olmuyor en azından kuruması kolaylaşıyor sanki
Ceyradeniz Merhaba bebeğimin boynunda pişik var benimde. Benzer postlar ararken yazınızı gördüm.Doktor coresatin verdi ama geçmedi. Siz geçirebildiniz mi
Ftmatk Ceyradeniz Merhaba geçmiş olsun.annemler tuzlamak için Mersin hazırlamıştı az karanfil Mersin dövülmüş tülbentten geçirilmiş toz halinde ondan ekiyordum hemen geçiriyordu.hazır olarak satılıyor mu bilmiyorum.bepantol de iyi geldi
Havvaerolinci Nesli benim kızım gıdık lı bizde de çok oluyor ben hematen krem sürüyorum bir günde iyileşiyor