Simamom 7.30 aylık bebeğim sabahlar öksğrmeye başladı. Ama sadece sabahları oluyor acaba covid mi yoksa kalorifere falan mı?
birboncukannesiiii Simamom kuru öksürük burun akıntısı ve tıkanıklık kızımda davardı. Hatta bende de. Gittim test yaptırdım kendi isteğimle. Negatif çıktım. 1haftalık buhar ve serum fizyolojk burun temzlemesiyle iyileştik. size de geçmiş olsun..
Laylaylaylaylom Simamom Kalorif rler den olabilir buhar makinesi kullanın hatta günde iki kez falan on dk direk buhar makinesinin buharına yakın yatırin benim kızımda çok oksururdu balgam atardi doktor tavsiye rosto bunu çok rahatlatıyor cocugu
birboncukannesiiii Simamom nebulizatör ile. Eczane veya medikalcilerde var. 5ml içine serum fizyolojik koyunca onu soğuk buhar olarak bebeğe tutuyosun.