Mutluluk Huzeyfemin_tarikmuaz kombinin en düşük derecesi 38 40-45 arası yaniyor Gündüzleri 38 de yanıyor 450-500 TL fatura geliyor
Esmoska 3+1 evim 2 oda kapalı onun dışında banyo dahil her yer açık. Bazen 48 yakıyoruz bazen 40 havaya bağlı hiç kapatmıyoruz. Evim güneş alıyor max 250 ödedik. Geçen ay 205 geldi.
Esdoel Huzeyfemin_tarikmuaz 40 da yanıyor 247 TL gelmiş bu ay geçen ay 140 TL gelmişti 15 gün yoktuk evde diğer ay 260 bir diğeri de 237 gelmisti
Huzeyfemin_tarikmuaz Huzeyfemin_tarikmuaz benim ikinci el demirdöküm 3 petek var evimde amerikan mutfak olduğu için yemek yapılıp kapı kapalı olunca çok sıcak oluyo 30 da şuan her gelen ev sıcak diyo 160 geldi kar yağınca 40 45 açtık 190. Küsür geldi
Esmoska Huzeyfemin_tarikmuaz kombi cok etkili bence tam yogusmali bizim diğer kartlardan uygun geliyor
dewamkee biregesevdasi evwt ama kombiyi yeni taktik :( cok geliyor yani bizim sehrin hepsine oyle geliyor