atlasannesi1 4ay4 günlüğüz. Hiçemmek istemiyor. Normalde çok güzel emerdi. Gelişimi yavaşlarsa diye korkuyorum. Uyku problemi yok bu yüzden doyduğuna inanmak istiyorum ama bez konusu öyle demiyor. Bilemedim ben bu durumu yaşayan var mı geçici olsun lütfen 🙏
Simaybaran06 Bizde aynıyız uyanınca veriyorum uykusu dağılmadan emiyor o şekilde yoksa kıyamet kopuyor 🤦♀️ bez sayısı az oldu aç kalıyor mama veriyorum sütümü sagip veriyorum 2 ay 15 günlük olduk biz inşallah bunemme sorunu kısa geçer 😔