Anonim bende çeyize alırken korkmaz almıştım ama begenmedim sonradan a 101e hascevherin tek tek granit tencerelerinden gelmişti denemek için aldım bi tane oda gerçekten evdeki tencere lerimden bile güzelmiş içi hiç yıpranmıyo makineye bile attım kaç kere