Kızım 13 aylık ve inanılmaz işdahsız yani yemek yemeyi sevmiyo ne yaptım ettimse yemiyo cok yoruldum cok üzülüyorum var mı bu cağressizliğime cağre 😒 sevdiği şeyleri biraz tadına bakar bırakır asla doymak için yemez blw yi denedim herşeyi eline veriyorum kaşık catal yemek tabak bizimle masada oturuyo ama yok gene yok.. meme emiyo bu arada ama o kadarda düşkün değil yani bi insan nasıl ac kalabilir anlamıyorum…. 10.500 kilosu da kiloyu cok dert etmiyorum aslında sadece besinlerin vitamininden yoksun kalıyo canımı sıkan bu 🤪😟