minikbaykus Benim bebeğim de 3 aylıkken sünnet oldu şimdi 4 aylık. Gece 1-2 kere çiş yapıyor. Sünnetle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Yine de aklınızda bir şüphe varsa sünnet eden doktorunuzla görüşün bence. Geçmiş olsun 😌 Sünnet yarasını en iyi kantaron yağı iyileştiriyor. Bezine dökün pipisine denk gelen yere. Hem pipisi beze yapışmaz hemde 2-3 günde yara vs kalmıyor. Ben kullandım. Tavsiye ederim