Prenssmusta Bizde 5.ayımızı bitirdik ama son 15 gündür bizde daha memeye gelmeden ağlıyor 3 5 dk emiyor bırakıyor ancak uykusu gelince güzel emiyor. Doğumdan sonra ilk kez regl oldum, doktorumuz regl olunca tenin kokar dedi ondan meme reddi yapıyor dedi. Nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.