Bebeğim 10 aylık.Sık sık emiyor ek gıda zar zor gidiyor bir şekilde.Ama gece uykusu sıfır her saat başı uyanıyor emiyor aç olduğunu düşünüyorum formül mama kullanmayı denedik aptamil /evolvia/sma optipro olduğu gibi çöpe gidiyor.ne yapsam olmuyor.Lütfen bir akıl verin