Oglusm 11 aylık oğlum ateşi 40.2di parol şurup verdim şuan 37.5 1 saatir aynı normalmi şuan ateşi vücudu sıcak koltuk altından ölçtük
SeherRonyaMelek Oglusm 40.2 çok tehlikeli Allah korusun havale vs olabilir. Sık sık kontrol edin birdaha o kadar yükselirse doktora götürmenizi tavsiye ederim . Çok gecmiş olsun
AloneMom Oglusm ateş çok yükselmis Allah korusun havale geçirebilir.o kadar ateş varsa vücudunda enfeksiyon vardır muhtemelen.dis ateşi 38i geçmez.doktora götürün ustelemeden.gecmis olsun 🙏
Deneyimsizanne Oglusm Uyusun dinlensin yavruş, ama siz kontrol etmeye devam edin, yarım saatte bir bakın derim 👍🏻
Oglusm SeherRonyaMelek Uyuyorduk gece uyandı emzirmek icin aldım kucağıma o zaman farkettim ateşi olduğunu hemen ilaç verdim düşürdü cok şükür şuan 37.1
AloneMom aggubebek doktorumuz 38 i geçmez demişti dış ateşi.bende hiç görmedim ne zaman 39 40 olsa ateşi hasta oldu enfeksiyon vardı kanında.