Omus35 Yok daha taburcu olmadim canm hastanedeym hala, gaz çıkmadan taburcu edemeyiz diyorlar zaten , yürümem de problem yok yürüyorum kendim tuvaletime kalkıp oturuyorm her şeyi deniyorum ama çıkmıyor bir türlü zıkım , simdi yavrucaklari daha cok anliyorm ya gaz sorunu kadar berbat bi durum yokmuş 😏😏