aybikreis kuzum kendimden örnek veriyim Almanya dan İstanbul ordan da Kayseri …Genelde hep aktarmali uçuyorum malesef..Direkt ucusa göre tabiki daha zor ..Almanya da valizleri verince orda hem Istanbul hemde Kayseri biletimi alıyorum..Valizleri veriyorsun ve gidecegin sehirde alıyorsun..Son gitmemde el bagajini da almislardi korona önlem açısından simdi 18 inde tekrar ucacagim oglumla el bagajini yanimizda tasiyacagiz galiba..
■El bagaji ve bebek arabasi yaninda olacak( bebek arabasi tek parca olursa daha kullanisli olur, ucaga binerken veriyorsun ucaktan inince geri alıyorsun arabayi)
■Ic hatlara gecerken mecburen pasaport kontrolu ve güvenlik kontrolünden geciyorsun..Eger tek basina ucacaksan guvenlik kontrolünde yardim alman gerekecek.Oglumu orda calisan arkadasa veriyordum bebek arabasini kapatip kontrolden gecirip, bende kontrolden geçip arabayi acinca, oglumu alıyordum .
■pasaport, kimlik, ucak biletleri izin kağıdı ( yurt dışından gidiyorsan babasi yoksa yaninizda ) bunlari cantamin icinde bir makyaj cantasi bulunduruyorum hepsi ayni yerde oldugu icin kolaylik oluyor.(cuzdandan kimlik cikar, pasaport cikar, tekrsr bilektleri cantada ara inan zaten bebekle stres olacak senin icinde pratik olur.
■Bebek icin yedekleri unutma lütfen mama iciyorsa biberon yedegi, mamasi, ek gidaya gectiyse yiyebildigi seyler.
■Uçakta basinctan etkilenmemesi icin emzik , ya da emzir, mama, yanina aldigin yiyebilecegi seyleri unutma.
■ilgisini çeken oyuncak bulundur..