Kızım 2 yaşında yaklaşık 2 haftadır öksürüğü var arada bi hafifledi heh dedik geçiyor ama geçmedi yeniden arttı ilkinde özel hastaneye götürdüm baktırdım boğaz enfeksiyonu ciğerlere inmemiş dedi prospan, aferin burun spreyi falan verdi kullandık neredeyse bitirdik bile ilaçları gram fayda etmedi sonra sağlık ocağına götürdüm cuma günü geçmiyor öksürük diye hele geceleri hiç uyuyamıyor öksürük krizlerinden, gene boğazında ciğerlerine inmemiş ilaçlarınıza devam edin dedi. Ballı süt, tereyağ pekmez, ıhlamur, limon bal, hepsini verdim her dk bişeyler verdim ama yok geçmiyor şuanda da öksürükten boğulurcasına öğürürcesine uykudan kalktı ne yapacağımı şaşırdım ne iyi gelir ne vereyim yavruma içim parçalanıyor o öyle öksürdükçe