_ADA_ Didoo0408 3 yaşına kadar tavsiye edilmiyor. Bunu hem gözlük baktığım yer söyledi hem de doktorumuz.
elmalikurabiye Didoo0408 doktorumuzun tavsiyesiyle aldik kullaniyoruz. Optiklerde var bebek gozlukleri ordan alabilirsiniz. Kizim gunese ciktiginda bakamiyordu eliyle yuzunu kapatiyordu doktorumuz bi sakinca gormedi kullaniyoruz
Biscolataerkegim Didoo0408 Biz alamadık almak için birçok optiğe gittik ama her markanın en küçük numarali gözlüğü bile büyük geldi kafa yapısina. Herhangi bir optikçiye gidin deneyip alın markayla olacak bir iş değil çünkü
Didoo0408 elmalikurabiye öncelik doktorumuza danışalım o zaman teşekkürler@ADA#11292559 elmalikurabiye