Kızlar hayırlı geceler.🌸
Doğum yapalı 7 buçuk ay oldu gobegimden çok rahatsızım.🤦♀️
Korse alsam taksam bir işe yarar mı ve ya önerebileceğiniz farklı alternatifler var mı?
Normal doğum yaptım göbeğim nerdeyse hiç yoktu ama bebegim 2 aylıkken sütüm azalmaya başladı bende kendimi yemeğe verdim 53 kilodan 60 kiloya çıktım kilondan memnunum ama tek sorun göbeğim ve baldırlarım ne yapabilirim bölgesel olarak incelmek istiyorum.☺️