Esmece benimde baya sündü yumuşadı sütüm vardı ama eskisi gibi olmuyordu normal olarak çünkü bebişler büyüyo onlar kadar süt üretiliyor hatta benim sağ göğsüm küçüldü yok oldu sol göğüsle idare ediyordum ama bugün baya dolu dolu şükür artık sürekli bir kase yiyeceğim inşallah sende de aynı şekilde dolar canım 🤲🤎